Saturday, January 28, 2006

新年快乐 (Happy Chinese New Year)

Due to an excessive amount of post that was posted in full complete english, i thought i should change that tradition for the purpose of today...

真奇怪, 我怎么突然会讲华语了???
(我本来就会讲华语的...) -.-"
把这些华文字打进电脑很累因为非常的不习惯...
都怪我汉语拼音发音不准...

反正今天我不是来骂人或酸人的...
所以就长话短说:

祝大家新年快乐, 年年有"鱼", 学业进步, 事业成功, 快高长大, 早生贵子(!), 万事如意...(还有很多别的祝语...)
还有忘不了得:"恭喜发财,红包拿来..." (我没有这样没有礼貌...)

其实,这已经不是长话短说了....

Discmon
光碟怪物(!!!)/迪士蒙(!!!)
(名字意译)/(名字音译)

3 comments:

weisinny (: said...

LOL... dots...

Anonymous said...

光碟怪物(!!!)/迪士蒙(!!!)
nice try

Anonymous said...

haha...the first time see ur blog...i never keep writing a blog for so long...very good.